HTML

Hungarian Psycho

Petra Bateman és ami benne van...

Friss topikok

  • András: De van mindig valaki, Aki rád vár, de nagyon, Képes rád várni még A téli hajnalon. Csak álmok, mi... (2008.04.30. 13:40) Félek, minden eltűnik
  • Petra Bateman: Kálmán, köszönöm, hogy megfogalmaztad helyettem, amit gondolok, és nem úgy néz ki, mintha csak az ... (2008.03.18. 10:46) nem félünk
  • Tru: a blaskó ha ilyen primitív módon tiltakozik, kb. az az ő baja. mi a f@t mártírkodik. (2008.03.16. 15:18) tipikus

Címkék

agyal (1) belpol (7) blaskó péter (1) demszky (1) depi (1) ffi nő (1) fletó (3) ünnep (2) vérfagyi (1) vers (4)

Linkblog

Archívum

Nekem kapitány kell

2008.03.07. 20:38 Petra Bateman

 

Kormányos nélküli hajó
Lettem én, vagyok én
Tettél azzá

Céltalan sodródom
Folyón, tengeren
Nélküled

Adj szelet vitorlámnak
Duzzadjon, dagadjon
Suhanjon tova!

Fordítsd e bárkát
Új vizek, új partok felé
Ne hagyd magára,
Ne hagyd elveszni
Soha többé…

2007. február 19.

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianpsycho.blog.hu/api/trackback/id/tr50370458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása